Recenzja





Witam,

Jak wiecie moja pierwsza współpraca została nawiązana z firmą AQUAPHOR.


W poniedziałek tj. 26.08.2013r dostałem kurierem dzbanek z filtrem.
W przesyłce znalazłem:
- dzbanek
- filtr
- instrukcje
- 3 nagrody na konkurs

Po zapoznaniu się z instrukcjami przystąpiłem do zamontowania filtra w dzbanku i pierwszego przefiltrowania wody, którą zgodnie z zaleceniami należy wylać.

Po przefiltrowaniu kolejnych porcji wody, przelałem ją do dzbanka elektrycznego i zagotowałem wodę.
Zrobiłem dwie herbaty. Jedną z wody przefiltrowanej, a drugą ze zwykłej „kranówki”.
Po chwili dwie szklanki różniły się od siebie.
Ta, w której była herbata z wodą niefiltrowaną była mętna.
Po tej próbie postanowiłem spróbować napić się surowej wody. Nigdy tego nie robiłem, ponieważ woda prosto z kranu jest strasznie twarda w moim regionie.
Okazało się, że woda po filtracji była jak mineralna z butelki.
Podałem ją rodzinie z kostką lodu – myśleli, że zażartowałem i nalałem im wody butelkowej, zamiast tej z dzbanka z filtrem.
Podsumowanie:
Jestem bardzo mile zaskoczony, jakością wody po przefiltrowaniu. Szczerze mówiąc podchodziłem dość sceptycznie do tego testowania.
Zdecydowanie zostanę przy korzystaniu z tego dzbanka i będę kupował do niego filtry.

Ocena: 5/5

Polecam wszystkim dzbanki firmy AQUAPHOR.
Serdecznie dziękuję Pani Marzenie z AQUAPHOR za zaufanie mi i wysłanie dzbanka do testów. Dziękuję także za przesłanie upominków dla laureatów konkursu na moim blogu, który już niedługo.

Pozdrawiam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Propozycja pierwszej współpracy!

Przepraszam...

Cargill