Powrót po latach...

Moi Drodzy,

po ponad trzech latach przerwy powracam!
Myślę, że należy zacząć od wytłumaczenia się... Powód? Brak czasu. Bez reszty pochłonęły mnie studia, zabrakło czasu na wszystko, a może to tylko wymówka i brak ochoty? Ocenę pozostawiam Wam :)
Do powrotu zmusił mnie projekt, w którym wziąłem niedawno udział.
Cieszę się, że tak właśnie się stało, może zmotywuję się tym do regularnego publikowania, może już w nieco zmienionej formie, niż 3 lata temu, bo zmieniłem się i ja i Wy :)
Zmienił się nieco motyw bloga, obiecuję, że nad nim popracuję, wróci grafika, będzie bardziej przejrzysty, ale potrzebuję na to czasu :)

O mnie więcej już niedługo.

Napisałem wcześniej o projekcie... więcej na ten temat już niedługo, w kolejnym poście, który opublikuję niebawem. 

Dobrego weekendu! Korzystajcie z pięknej pogody!

Tomek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Propozycja pierwszej współpracy!

Cargill

Polecam!